ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ
Письмове та електронне звернення повинно бути оформлене відповідно до вимог законодавства (Зразок додаєтеся).
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Електронне звернення повинно мати вигляд сканкопії та/або фотокопії письмового звернення з підписом заявника. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо:
– порушене у зверненні питання не належить до компетенції Санаторію;
– звернення оформлено з порушенням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
– звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Звернення може бути надане:
Поштою на адресу:
ДП «Клінічний санаторій «РОЩА»
вул. Санаторна, 46
смт. Пісочин,
Харківський р-н,
Харківська обл.,
62417
Електронною поштою E-Mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Особисто за вказаної адреси у робочі дні: понеділок - п’ятниця з 08:30 до 16:00 за винятком часу на обідню перерву з 12:30 до 13:00.
Особисто (усно): під час особистого прийому та записується (реєструється) посадовою особою.
Усно телефон приймальня: +380 (57) 742-16-32 та записується (реєструється) посадовою особою.